Onsdag

Nu är min mor, far och lillasyster i Egypten i en vecka.. så jag är ensam hemma, vilket jag inte gillar.
Sara sov hos mig igår och sedan blev det ut och leta julklappar, dom sista. Först en tur på stan och sedan köpis.
Hittade några av klapparna men har någon kvar att köpa.
Var en mysig dag.

Idag är det jobbdags igen.. men bara 12-17 .. vilket är jätte skönt!
I morgon jobbar ja 10-19, fredag 12-19, ledig lördag (Jippie!!) söndag 12-16.
mycket jobb nu och mindre fritid.. vet inte när jag tränade sist?! Usch hatar att inte kunna träna..

nu lär jag pysa. jobbet kallar.. efter jobbet ska jag ringa hälsocentralen, hämta matte och åka till affären och handla lite mat.

Trevlig dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0