Onsdag

Var och solade idag, kände att det verkligen behövdes.. ska nog göra det några gånger till nu innan nyår. Så man är brun och fräsch.
Var även in i lite affärer för att leta julklapp åt hjärtat, men hittade ingenting. Istället hittade jag två klänningar till mig.. eller klänningar var det kanske inte utan långa tröjor.
En grå lång "munkklänning" med söm under bysten, från Gina.
En brun stickad lång klänning/tröja från Vero Moda.
+ två par strumpbyxor från H&M

 



Efter maten senare åker jag och emmy till köpis, ska byta pappas julklapp till något annat, det visade sig att mamma hade köpt en exakt likadan som jag så jag lär byta.
Sen måste jag verkligen hitta en julklapp till hjärtat, jag blir tokig.. det är inte alls lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0