15/2-07 torsdag

Veckan har gått fort, riktit fort och för det är jag glaaad!
Blev ännu gladare när tyget kom idag som jag beställt i skolan, till min balklänning. Var inte säker på att det var det jag ville ha när jag kikade i katalogen men jag chansade ändå och det var perfekt! :) Exakt den champagne färgen jag ville ha och det materialet så att det blir ett fint fall! Nu bara längtar jag till på Måndag då jag får sätta fart och sy den! :)
Barnskjortan blev klar idag oxå, min "Oscars-gala-skjorta" , blev riktigt nöjd med den faktiskt. En liten pojkskjorta, svart med grå stickningar (bild kommer senare). Så nu är det time för att sy en till mig själv, tror att det blir något liknande den här :

85065-76


Jag är sugen på att köpa ett par vita converse igen nu.. jag köpte ett par i våras men lämnade tillbaka dom, dum som jag var.. men nu är jag så inne i att köpa ett par igen! men ska fundera lite mer på de..
Vill att det ska bli vår så man får byta ut dom fula vinterjackorna mot fina, söta vårjackor!  Trött på allt slask!

I morgon klockan 08.20 är det dags för en till körlektion, som jag ser fram emot och sedan är det Apu.
Helgen ser jag oxå fram emot, mycket!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sup & Svälj, trevlig helg! Heter det ;)

2007-02-15 @ 19:51:15
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0