21/2-07 Onsdag 15.15

Onsdag idag, och det händer inte så mycket idag inte.. börjat på min egna skjorta i skolan, blev den som jag visade i förra inlägget fast en vit..faktiskt kul, och inte lika svårt som man kan tro.
Balklänningen är påbörjad den med :) Hittat en riktigt fin klänning på internet på hur jag vill att den ska se ut.. men kommer troligtvis inte att få den exakt lika men snarlika iaf.. hoppas ja!

Lov nästa vecka, åå vad skönt. Men det känns som att jag redan har tagit lov nu.. har ingenting kvar att lämna in eller göra nu innan lovet, och det är verkligen skönt.

Helgen var braa!
Fredag blev det först lite dricka hos Elin med tjejerna och sedan ner på jackpot.
Lördag var det mat och melodifestivalen hos Sara och sen ner till Svarte.. men tyvärr så var jag lite Off den kvällen, ont i magen o ej på humör så jag åkte hem till älsklingen istället.

Helgen är planerad.. Fredag är det först jobb och sedan ska jag på Melodifestivalen.
Lördag blir det först shopping i valbo, troligtvis köpa vita converse (inte säker än men..) .. kvällen blir det något mys med älsklingen, mat, bio, film eller något sådant.

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Sara

Köpis? ;) Jasså du... Kanske locka Saras hår lördag? :)

2007-02-21 @ 22:11:14
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0