2/2-07 Fredag

Nu har min vän S nyss åkt och nu sitter jag här ensam..
Har ingen vidare lust att gå och sova.. är inge trött och sen så ligger täckena och kuddarna på golvet med inga lakan.. och det orkar jag inte fixa!

Veckan har gott fort och det känns faktiskt som att jag har hunnit med lite iaf..
Religions arbetet är klart + frågorna
Första delen av svenskan är klar..
Börjat med skjortan (som ser ut att bli bra)
Fortsatt med Projektet
Och dessutom bokat tid för Teori provet :)

Får se vad som händer i morgon.. har inga planer och det är då dagen/kvällen kommer sluta som bäst!

Go natt ´


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för promenaden igår kväll. Det var skit härligt! :D

2007-02-03 @ 09:32:45
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0