23/2 - 07 Fredag 08.55

Igår var jag hemma, feber och sprängande huvudvärk.. Men idag är det bättre iaf! fortfarande ont i huvdet och lite öm i kroppen men var upp klockan 06.oo i morse för att åka till bilskolan och ha körlektion. Bokade dessutom en uppkörning då, och det är redan ett nervvrak i magen. Usch!!

Sitter nu i skolan och väntar på att få gå ner till Hemtex för att jobba från 10-16.3o.. måste sluta tidigare så jag hinner hem och äta & göra mig i ordning o så till melodifestivalen som börjar 19.oo. Är faktiskt glad att vi fick biljetter till just fredagen och inte lördagen. Man kommer säkert inte se så speciellt bra ändå så då kan man sitta hemma i soffan på lördagen och mysa med god mat istället och se hur bra som helst! ;)

Annars i helgen blir det lugnt och mys med älsklingen.. blir anntingen att hyra film och köpa hem mat, eller gå på bio, eller gå ut och äta eller nått sånt mysigt. En myshelg med honom är det som behövs den här helgen.
Sen är det lov.. som kanske blir hur skönt som helst. Men som  vanligt så kommer det väl gå riktigt fort och man känner att man inte har hunnit gjort någonting roligt..
Blir iaf nån skotertur, vara med tjejerna, körlektioner och säkert nån shopping runda oxå. Mycket sömn ska det bli iaf. Sova ut och samla på mig nya krafter och energi för att orka med dom resterande 100 dagarna som är kvar till studenten den 1 Mars.

Vill skriva mer, men vet inte vad.. fick skrivtorka nu..
Så då går jag.. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0