4/2-07 Söndag

Gårdagen var riktigt trevlig... Bowling med S, E, A, J, E, M och K.. Bowlingen gick dock inte så bra för mig, men hade roligt ändå :)
I morse kom S och drog med mig ut på en promenad på 7,2 km .. Tack Gumman, annars hade jag bara legat och slöat hela dagen! :)

Istället för att ligga och titta på tv i soffan idag borde jag göra lite läxa.. men slö som man är idag så blir det nog inte av något med det!
I kväll blir det först att köra lite bil, sedan hem och äta hemmagjord pizza och titta på one tree hill och
en annan del av köping.

Kollade på Melodifestivalen idag på rHej ! eprisen.. Det var rätt låtar som gick vidare till finalen faktiskt..
Tommy Nilssons låt var faktiskt rätt så bra.. han har verkligen en grymt bra röst!
Men vad gjorde Addis Black Widdow där egentligen ? :S Och bidrag nummer 2,7 och 8 ??  Det var inte många bra bidrag igår inte.. hoppas på att det blir bättre låtar när jag ska dit den 23 Februari.. Vet dock att den där caroline ugglas (eller nått) kommer dit, och är den någon jag inte tål så är det den kvinnan!

I morgon är det ännu en ny vecka... vad alla veckor går snabbt! Har studiedag på torsdag, men ska ta min Apu dag då istället så jag är ledig på fredag , så dår får jag en lång helg :)

Nu får det vara nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0