8/2-07 Torsdag

Nu har jag helg, tack för den :)
Kul på jobbet idag som vanligt.. lite udda människor som kommer in som faktiskt livar upp stämningen :)

Tisdagen var ingen bra dag för mig..
började med en iskall morgon på väg till högskolan för att lyssna.. och ja, lyssna gjorde vi.. och somna
Sedan ett jätte tråkigt telefonsamtal från mamma.. var tvungen att avlida ena vår katt, och det känns skit tungt faktiskt! hon som har funnits i hela mitt liv.. min ögonsten!
Och inte blev det bättre av att det var säsongsavslutning på Greýs heller.. Grina mig genom båda avsnitten..
Dels för att de avlida Doc, och efterosm hänt mig exakt samma sak, exakt samma dag så vart det extra tungt.
Dels för att Denny dog.. jag tyckte han och Izzie var så fina tsm.. men det Alex gjorde var oxå riktigt fint så då kom det lite mer tårar...

I morgon blir det shopping, solning och gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0