11/1-07 Torsdag , en bra dag

En bra dag i skolan idag ! :)
Kultur&stilhistorian var helt OK, Blus-kursen verkar faktiskt vara rolig..

Efter skolan gick jag ner till Mique för att köpa dom där underbara martini glasen, med glasfot och vit uppetill... riktigt fina!
Älskar hela den affären.. blir att önska sig ett presentkort där i studentpresent.
På tal om studenten så börjar dom sälja biljetter till kryssningen nästa vecka! :) Längtar!

I morgon blir det en dag på Hemtex och det ser jag fram emot. Jobbar 10-18 så det blir en lång dag.
Mot kvällsningen har jag inga direkt planer, får se vad den har att bjuda på!

Kämpar på med terorin fortfarande, halkkörning på måndag 15/1!

Ikväll blir det mys med mormor!


Kommentarer
Postat av: Sara

Visstja, du det där med studentkryssningen, den kostar 700-900kr! jag har inte råd att åka.

2007-01-11 @ 19:03:05
URL: http://sara1988.blogg.se
Postat av: Elin

Nej då va det inte samma..men jag tycker inte om min religion lärare heller :P Fast jag har samma som sara ;)

2007-01-11 @ 21:53:13
URL: http://Elin0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0