30/1 - 07 Tisdag

Nu är jag less på skolan igen.. har så mycket som ska göras och lämnas in.. men egentligen ska jag inte klaga.. på tisdagar börjar jag 12.30 - 13.40 , på onsdagar går jag 08.30 - 14.00 och lika på torsdag.. Jag har all tid i världen att sätta mig ned och göra allting .. men jag skjuter upp de hela tiden för att jag inte orkar ta tag i det...
Men idag har jag iaf gjort lite.. skrivit klart religions uppgiften + gjort de samtliga 12 frågorna, har även gjort en del av svenskan..
Det värsta är att det känns som att jag inte hinner läsa teori nu när skolan tar upp all ledig tid..Men jag klämmer in det i den lilla tid som blir över...Som inte är någon tid alls :S
Men får muntra upp mig med att det är slutspurten nu..

Helgen var iaf lyckad!
Hade jätte kul hos A, och väldigt trevligt med M och hans vänner

I helgen byter jag ut fartfylld mot mys :)
Första delfinalen av Melodifestivalen börjar oxå på Lördag så kanske ska kika på det.

Nej, nu blir det mat, sen ut och gå och sedan föhoppningsvis kommer Mattias!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vi skulle kunna ha Melodifestivalen kväll på lördag ;)

2007-01-30 @ 16:43:16
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0