5/1 - 06

Nyåret vart lyckat ändå...
Middag och fest och fira in det nya året med Dom!
Mitt nyårslöfte det här året är att jag ska träna mera och äta mindre gosaker.
Har vart ute och gått/sprungit två dagar nu, och ska försöka hålla det.. gosakerna är väldigt svårt att hålla sig ifrån.. men en minskning duger.
Hoppas på att 2007 blir bättre än de här året som var... Men det ser ljust ut :) För det första så tar jag studenten!! :D så, så mycket bättre kan det inte bli..

Aja... blev en myskväll med Sofie och Frida igår.
Film, chips + godis och en massa snack och skratt ... som förr i tiden....

..... och i helgen hoppas jag på nått skoj med flickorna och få höra allt dom vart med om i Sälen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du klarade det ;)

2007-01-07 @ 20:46:12
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0