9/1-07

Morgonen började inga bra med att behöva gå upp tidigt och veta att man skulle ta sig till skolan.. men när jag väl satt på bussen blev jag pigg och glad av bara tanken på att det är bara 33 dagar kvar till sportlovet, och sedan några få veckor till påsklovet och sedan är det bara en massa roligt och studenten!!  
Känns riktigt skönt att kunna gå med det i baktanken hela tiden så att man orkar med allt som är kvar nu!
Fick ett ritkigt bra schema med, visst några håltimmar som är väldigt otacksamma men duger ändå..har apu varje fredag oxå, och finns då på Hemtex.
Började iaf skoldagen med ett nytt ämne, religion. Läraren verkade trevlig tills hon gav oss ett arbete direkt, tack liksom!?! Känns som att det kommer bli ett tufft ämne.
Dagen slutade med en grymt rolig innebandy match oss tjejer emellan.. Skrattade och svettades för fullt!
Väl hemma så slog jag mig ner i soffan med teoriboken! Fy vad tråkigt det är att läsa teori.. Men förhoppningsvis är det slut med det snart ;) 
 
I kväll blir det Ugley Betty och Grey´s!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra stumpan! Kämpa på med teorin.

2007-01-10 @ 09:49:14
URL: http://sara1988.blogg.se
Postat av: Elin

Vem har du i religion ?

2007-01-10 @ 19:04:29
URL: http://Elin0.blogg.se
Postat av: Josefin

absolut ! en grey's kväll är bokad, med godis helst :) fast nu i helgen är jag borta på tävling i borlänge, så jag kan inte göra nåt då.. blir lite svårt ;)

2007-01-10 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0