10 Juli , Tisdag

Det var hur kul som helst att jobba idag. Hade fått lite höstnytt som skulle uppe på väggarna.. och det projektet fick jag ta tag i. Älskar att göra om på väggarna och dekorera om. Inreda.. det är ju det jag tycker om att göra.
Så tiden gick hur fort som helst men hann klart med det :) 
Ledig onsdag och torsdag nu. Ska bli skönt, hoppas att solen tittar fram bara. 

Är nu med baben, han sitter och tittar på nån skit film som jag inte vill se.. så sitter här lite istället men ska väl gå och joina han snart. Kanske blir en kvällspromenad sen.. behöver röra på mig.. 
Har varit alltför onyttig nu ett bra tag. Har sagt att det ska bli ändring på det nu hur länge som helst.. men kommer ingen vart. Orken är borta och lusten med.   
Och nu är sötsuget på topp när man har mens..

Nä, nu ska jag ner och kramas.
Go natt!


Kommentarer
Postat av: Karin

haha samma här.. det lter hemskt.. speciellt nu när jag har ont i halsen också:)

2007-07-10 @ 22:07:19
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0