2 Juli , Måndag

Helgen var lugn. Spenderade den på jobbet och med min älskade.
Har varit ganska drygt att jobba i  helgen, var så mycket folk och så var vi bara två stycken som jobbade så var stressad hela tiden. Får dessutom så ont i ryggen och fötterna när jag står hela dagarna.
Men idag hade jag iaf en ledig dag. Var ner på stan och köpte en present till syster som fyller 11 år idag. Blev en jätte söt klänning som verkligen var en hit ;)
Blir en lugn dag idag också.. är helt slut i kroppen. Den här veckan blir det bara två dagars jobb.. Tisdag 10-19 och torsdag 12-19.

På onsdag far jag, mor, far och Emmy till den årliga Uppsala trippen på lite shopping. Ska bli kul att få shoppa någon annanstans än på köpis eller i stan.  Samma affärer dock men en annan miljö.
Förhoppningsvis kanske man hittar något snyggt att ha på sig på Fredag då det blir riktigt Galej ;) Ser verkligen fram emot fredag, dels på grund av att jag är grymt festsugen, men mest på grund av att den kvällen ska tillbringas med Tessen, som var väldans länge sen jag gjorde. 

Nä, nu ska jag äta och sen blir det kanske en promenad..
har varit väldigt onytig dom senaste dagarna.. pizza, pringles, jordgubbar och ovispad grädde (favorit) m.m... så en promenad är verkligen vad som behövs!
Hej Hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0