Fredag, 20 Juli

Mina fötter är så ruggigt trötta nu... usch, dom mår inte bra av det här jobbandet.. blir nog ett fotbad ikväll.
Vad kul o jobba idag annars.. kände mig ganska glad av mig och det märkte kunderna märkte jag.. fick höra flera gånger idag att jag verkade så pigg och alert (stavas det så?) av kunderna.

Blev lite shopping på lunchen.. usch är inte bra att jobba inne i stan blir för mycket slösa med pengar då.
Blev iaf en ny svart kofta från H&M, gillade inte den jag köpte från Gina...
det blev en möss/keps.. en brun, beige, grå aktig.. fasktiskt snygg .. men kanske lite stor ? jag vet inte.. ähh, den är en keeper iaf.
Och så blev det en brun bikini från vero moda.. en brun med guldringar på sidorna av banden upptill på överdelen och guld ringar på sidorna av trosorna. Väldigt fin ! :) Nu börjar jag komma igång med mina bikini köp.. har tagit en stund in i sommaren innan jag har hittat någon som har fallti mig in i smaken.
Två bäddsett från jobbet fick och följa med hem.... ett rosa och vitt rutigt. jätte gulligt.

Ledig nu i helgen och i morgon åker jag.. vart vet jag inte, men jag kommer hem på söndag iaf.

Hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan vara den sämsta bloggen jag läst.. NÅGONSINN!
verka bra på att stava...

2007-07-21 @ 00:03:34
Postat av: Sara

Meh, vad elakt...

2007-07-21 @ 00:56:28
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0