Måndag, 23 Juli

Helgen blev verkligen mys.. Han hade verkligen ansträngt sig..
Han kom först och hämta upp mig här hemma.. fick ett brev där det stod att vi skulle ta första stoppet i Hofors och smarra på en glass.. sedan fick jag ett till brev där det stod att vi nu skulle till Lager 157 och shoppa. Har velat åkt dit väldigt länge och kika om det är så bra som det sägs..Och det var ganska bra.. Köpte mig ett par Levis Jeans och en Levis tröja och ett Friis and Company trosor.
Efter det åkte vi till Falun och käka lunch. Fick därefter det sista brevet och där stod det att vi skulle bo på hotell över natten.. Mys! :)
Vi spelade minigolf åt god mat på restaurang och myste sedan på hotellrummet.
Åkte hem på söndags förmiddagen och åkte direkt till Harnäs och badade. .
Tack älskling!

Nu är det full fart igen med jobb..
Jobbar måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag... enda dag jag är ledig är fredag.. tur är väl de eftersom det blir partajj på torsdag :)

Bjuder på lite bilder från i helgen..

              


Kommentarer
Postat av: tess

Mysigt ni ser ut att ha haft det:)
Du så jävla taggad, peppad till jobba på fredag också 10-16:D moahahha. måttligt trött.
skaka rumpan!
hörs'

2007-07-24 @ 10:08:30
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0