Onsdag, 18 Juli

Är helt slut ihela kroppen och i själen.. har jobbat 09-21 idag.. det var jobbigt men tiden gick ganska snabbt.
09-16 i morgon.. ge mig ledigt,jag behöver det!
Är ledig i helgen iaf och då tar M med mig någonstans över helgen.. vet inte vart eller vad vi ska göra.. får bara veta vad jag ska ta med mig.  Det är lite jobbigt att inte få veta..  jag hatar att inte vet någonting, jag måste ha kontroll över läget. Men det blir säkert bra..

jadu, det blev inte så mycket shopping när jag var i Kista.. Kista galleria var ganska Okej, men det var samma  gamla affärer som hemma.. En tröja och en plånbok blev det iaf,
sen idag blev det ett par fest skor.. ett par svarta pumps.
En sak som jag måste säga är att åk aldrig till stinsen.. usch, det var det sämsta köpcentret jag har varit på. Visst dom hade H&M, BikBok och så där. men nää, inget utbud alls.

ne vet inte vad jag ska skriva mer 
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0