Torsdag , 12 Juli

Ledig idag och då tillbringades den med Tessen. En stund på stan och fönstershoppade lite och åt glass.. Tänkte spara lite pengar då jag åker till köpcentret Stinsen i Sollentuna på måndag. Roligare att shoppa på andra ställen där man inte har vart någon gång. Så får se om det köpcentret är något att rekommendera så kanske man åker dit fler gånger.
Var iaf en mycket mysig dag med tjejen!
Hon övertalade mig oxå om att ta en lugn helg och spendera lördagen med henne och dom andra istället i Högbo och kika på Per Gessle... Hans gamla låtar på en härlig sommarkväll med picknik och grejjer tackar man inte nej till! Hoppas vädret blir fint bara!

Nu blir det lite grillkäk och sedan ska jag ta mig i kragen och faktiskt cykla (!!!) till Bomhus.
Jobb i morgon 12.00-19.00, och det innebär att det blir cykel både dit och hem oxå.
Nu jävlar ska jag försöka ta tag i det här med ordet träning!

Ikväll blir det årets första dopp!


Kommentarer
Postat av: Karin

mm jag har testat den.. helt lovely! har henens två tidigare också.. gillar tvåan supermycket...
vare varmt i vattnet? haha

2007-07-12 @ 20:35:34
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Tess

Haha så du fick med dig matte till ett kvällsdopp iaf?;P kallt eller? Hurtig du är då som cyklar! ;) jag hade jättemysigt med dig jag med idag stumpan! Hejja Lördag! ;)

2007-07-12 @ 20:49:04
URL: http://tessen.blogg.se
Postat av: Mimmie

söt blogg du har!

2007-07-12 @ 21:12:22
URL: http://ledume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0