12/6 - 07

Då var allt över, usch vad tråkigt det känns! Men har inte riktigt fattat det än heller känns det som, kommer väl inte göra de förrän alla andra börjar skolan i höst och jag gör inte det.
Har lite lov i 2 veckor nu innan jobbet börjar. Börjar den 25/6, på hemtex, skönt jobb! :) vet dock inte riktigt hur mycket jag får jobba än, inte fått hela schemat, men förhoppningsvis blir det mycket!

Den här veckan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, de flesta har ju redan börjat jobba så ingen är hemma. 
Ska iaf ta mig till Arbetsförmedlingen och skriva in mig där, ta en runda på stan o shoppa lite kanske och kika på systers avslutning där hon ska sjunga solo ;)  Och om värmen dyker fram så ska jag försöka ta mitt första dopp också. Ska föröska göra det innan Midsommar som är nästa helg iaf. Och på tal om det så fyller jag ju snart med, 21 Juni. Men 19 är ingen ålder så de kan vi lika gärna hoppa över. 

Tänk att några skrivna ord kan få en bli så glad! 



 


Kommentarer
Postat av: Sara

Så jävla rätt, 19år. Helt värdelöst :) Men en grillning kan vi väl ta.

2007-06-12 @ 14:22:44
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0