18/6 Måndag

Idag är jag riktigt rastlös..
Har ingenting att göra, ingen lust till något heller ritkigt.. tänkte iaf ta mig ut och gå en promenad strax. Var ett tag sen och orkar inte göra det idag egentligen heller.. men jag ska!

Slingade håret i lördags, och jag blev nöjd :) Tänka sig! Nu är jag mer blond, men inte helt än.. men mycket bättre än innan :) Klippte oxå bort dom slitna topparna, som verkligen behövdes.

Sista lediga veckan nu innan jobbet börjar.. Så ska ta vara på den här veckan och bara njuta.
Födelsedag på torsdag och sen midsommar på fredag :) Hoppas att det blir bra väder !
Just nu är det inge bra väder, tråkigt.. har ingen lust att vara ute. Vart tog värmen vägen? Den kommer säkert komma lagom tills jag börjar jobba :/

Nej, nu ska jag sätta på mig joggingskorna och ta mig ut!
Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0