Fredag 15/6

Idag sjöng Emmy, min lillasyster solo i kyrkan på skolavslutningen.  "Sol, Vind & Vatten" . Och det var nästan den bästa version jag hört. Hon var så grym så man fick rysningar i kroppen och tårarna kom nästan.
Nu är man en stolt storasyster! :)

Idag är det fredag och den kommer bara innehålla en massa mys.
Tacos med familjen först, sen kommer mattias och hämtar mig så ska vi köpa godis och sen åka till honom o titta på någon film eller så.
I morgon ska jag slinga och klippa håret, hoppas verkligen att det blir bra! Vill inte ha så stor skillnad förutom att jag vill ha bort utväxten och få det lite ljusare bara. Får ont i magen så fort jag ska göra något sånt här! Hatar förändring :P
Ska också ta mitt första dopp i morgon troligtvis :)




Sitter och lyssnar på gamla godingar från förra sommaren...
Det får mig verkligen att tänka tillbaka och sakna den tiden!
Hoppas på att den här sommaren blir minst lika bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0