Ipod

Schemat var bra.. jobbar från vecka 26 till 32... vissa veckor jobbar jag 6 dagar, andra 4 dagar och andra 2.... och tiderna varierar mycket dom med.. Så det var ett bra schema, med lite omväxling och så har jag tid med lite fritid emellan oxå :)

Funderar på om jag ska köpa mig en Ipod nu när jag har fyllt år.. om ja inte får nån vill säga.. har dock inte önskat mig nån men.. :P
En sådan sak kan vara bra att ha jämt.. som tex när man ska cykla till jobbet, träna, på stranden och så vidare.
Jo, jag tror jag ska införskaffa mig en sådan faktiskt!


image97

Kommentarer
Postat av: AmandaB

Jag kan inte leva utan min ipod! Bästa julklappen jag någonsin fått!

2007-07-08 @ 00:30:15
URL: http://amandabacktorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0