Torsdag, 28/6

På min lediga dag igår var jag och mor på köpis och fikade och så, när vi kom hem lagade vi mat och sedan var vi ut på en 8 km lång promenad. Riktigt skönt med en mor&dotter dag.
idag börjar jag inte jobba förrän klockan 15.00 - 19.00 , ganska slappt. Är så lugnt i butiken när det börjar närma sig kvällskvisten.
Efter jobbet kommer M.

Helgen är kommen i morgon, men det kommer inte märkas eftersom jag ändå ska jobba hela helgen. Men ska hinna med en myskväll på Tant Grön med några flicks tror ja på lördagen :) Ta en cider och prata gojja!
Blir en lugn helg.

Nästa helg blir det galej ;) Troligtvis på Fredagen då Timbuktu kommer till Sun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0