24/3

Den här veckan har gått lika fort som alla andra veckor.. lov snart igen och sen slutspurten kvar bara och sen slut på allt...
Fick iaf sommarjobb på Hemtex och det känns super!

Har kommit igång med lite träning nu oxå...Har varit ute och gått 6 dagar i rad den här veckan och det har varit raska pormenader på 6-7,5 km långa varenda gång..skönt! Ska försöka hålla i det här nu... och det blir gym varenda dag med älsk på påsklovet.

Shoppade lite idag med älsk.. blev 2 tröjor och 2 trosor... Har blivit väldigt mycket shopping nu dom senaste veckorna,  men det är bara kul :)
I morgon ska jag och mamma åka till köpis o kika på skor och fika och då blir det nog lite mer shopping.

Blir en vit helg den här helgen.. men nästa kan bli tvärtom!

Have a great weekend!

Kommentarer
Postat av: S

Vadå nästa kan bli tvärtom? Jag döör om du åker utomlands utan mig!

2007-03-24 @ 19:04:23
Postat av: Anonym

haha, vit=lugn .. skulle jag åka nånstans så skulle det bli med dig :P

2007-03-24 @ 21:40:55
Postat av: Elin

jag har ett svagt minne om att jag pratade med någon om det., men jag kommer inte ihåg vem..jag skrev ett mejl på efterfesten om hur det låg till..

2007-03-29 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0