Bästa julklappen

Min älskling älskar snöskotrar och fjällen, han blir helt lyrisk då.
Därför skulle det här vara den bästa julklappen någonsin. Jag skulle ge vad som helst för att kunna ge honom det här! 
Det är han verkligen värd, och jag skulle mer än gärna följa med
Dömma kan man ju..


Snöskotersafari för två, 2 dagar

Följ med ut på ett skoteräventyr i bergslagens vackra natur! Låna våra fina snöskotrar och häng med på en dag i gnistrande snö!.

Det här är en hisnande naturupplevelse som bjuder på spännande körning i en fantastisk vinternatur. En riktigt minnesvärd upplevelse för er som gillar äventyr och som vill prova på att köra snöskoter alldeles själva! Du kommer att få köra en modern snöskoter på skoterleder långt ut i skogen dit det vore svårt att ta sig till fots. Det här är en hisnande naturupplevelse som bjuder på spännande körning i en fantastisk natur!

Under natten bor ni tillsammans med övriga deltagare i stugor där ni äter middag och badar/bastar
Pris: 7.195 kr


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag verkligen, fan vad mysigt! Lite väl dyrt dock. shit, för dem pengarna kan man ju åka utomlands.

2007-11-27 @ 18:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0