Friday

Den här veckan har gått riktigt fort.. vi har fått mycket gjort på jobbet, nu känns det äntligen som en butik! Men mycket återstår att göra!
Fredag idag och det innebär idol. Gospeltema (tror jag det var).. är svårt nu att rösta ut någon nu. Jag gillar Mattias men tyvärr så tror jag att han ryker ikväll. Det visar ju sig...

Är lite glad just nu, fick lönebeskdet idag och jag blev riktigt glad, mycket mer än vad jag förväntat mig! :) Passar bra nu till julen..och till jackan jag har köpt: det blev en Peak Performance.. är dock lite osäker på storleken.. är L men den är inte så jätte stor.. men en sån här jacka ska ju vara lite rymlig, sen så är den ju såå tjock så man ser ut som en liten pigmé i den.. var ute efter en M, men den tog slut direkt.. men jag tror att jag behåller den.

image158


I morgon jobbar jag mellan 09-16 .. och så blir det bara en myskväll sen!
På söndag är jag äntligen ledig! Då ska jag sova ut !!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också haa. fin den var:)
vinterjacka är så tråkigt att handla

2007-11-18 @ 19:11:02
URL: http://tessen.blogg.se
Postat av: Anonym

L? Jag har XXS på min:P

2007-11-23 @ 09:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0