Hemtex&more

Var uppe i nya butiken idag och skulle ha möte, och vilka gobitar man har till kollegor då .. Känner redan nu att jag kommer trivas!
Butiken då... så himla stor, jämfört vad man är van vid att jobba i.. kommer gå vilse där. Men hantverkarna håller fortfarande på och bygger upp alla väggar och så. Det kommer bli så snyggt. Mörkgråa väggar, "slitet" trägolv.. ojoj.. sådana där moderniteter till vagnar och grejer till alla täcken/kuddar/prydnadskuddar och allt, är man inte van vid. Kommer bli så snyggt..
Fick ett schema för 3 veckor framåt nu.. Startar upp på Måndag nästa vecka.. är hårdkörning nu för att vi ska hinna till premiären den 22a.
10 timmar varje dag i 3 veckor.. troligtvis får vi helgerna lediga iaf. Kommer bli 3 hårda och tuffa, men deffinitivt roliga veckor!

Här är lite försmak på hur det kommer se ut i våran butik:
Det är från dom nyöppnade hemetx&more butikerna från Sergelstorg och Heron City.

image151

image152

image153

image154

image155

image156


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läääängtar! Jag kan säga redan nu att jag och mamma kommer vara där ofta!

2007-11-01 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0