Some shopping

Blev en kort tur på stan men fick med mig en hel del hem.
Mest av allt är jag super nöjd med skorna, lite väl dyr för min smak men jag tyckte om dom så mycket så jag köpte dom. Jag får tänka "jag jobbar ju, jag tjänar pengar.. jag är värd dom här ".

    Dom här kommer från Vagabond.

 sen var jag ute efter en vanlig grå klänning, så denna från Gina Tricot fick det bli.

    lite nya underkläder kan man aldrig få nog av, inte heller ett par pärlörhängen.


Har bestämt att jag inte ska shoppa nå mer åt mig själv nu, (förutom väskan från nuknuk.se) utan nu ska jag bara koncentrera mig åt julklappar.
Har ingen aning om vad jag ska köpa.. troligtvis en ny morgonrock till pappa från jobbet och lillasyster ska få ta hål i öronen.
mamma, mormor, matte då? tips tack!

Får se om det blir någon jympa i kväll, jag har sån fruktansvärd huvudvärk ..
 I morgon är det jobb igen, 08-17.. så kan bli ett pass efter det istället.

Missa inte Ugley Betty och Desperate Hpuswifes ikväll folk!
Hej

Kommentarer
Postat av: Sessan

Så låter det alltid, när man sätter köpstop för sig själv, sen kan man likförbannat inte motstå de fina sakerna man ser överallt... =)

2007-11-27 @ 15:39:15
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Sara

Shit vilka snygga underkläder!!! I like.

2007-11-27 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0