Söndag och Farsdag

Det har varit jätte skönt att få vara ledig i två dagar nu, det behövdes.
I fredas var jag med Sofie och Tessan, skulle ha gått ut men orken tog slut så vi gick och åt i stället.
I lördags tog jag och Matte en tur på stan, köpte mig ett par jeans och nya trosor + en tröja till pappa.
Blev bara mys och film på kvällen...

Idag är det söndag och farsdag. Blir fika hos mormor snart..
I kväll får jag se vad jag gör.. kanske åker och kikar film med pojkarna..

♥Jag saknar min Tess som är i Thailand, men tror hon kommer hem inatt eller i morgon.. ?!
Var ett bra tag sen nu vi sågs.. saknar våra träningspass med. Men kommer bli väääldigt lite träning nu.. ingen alls snarare..
Men som sagt, saknar dig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0