tisdag 27 Nov

Helgen förbi och jag tog det mest lugnt. I fredas jobbade jag och sedan kom Sara och älsklingen och kikade idol. Mys!
I lördags blev det jobb och lite utgång på kvällen, har ju haft roligare om jag säger så. Var helt slut i hela kroppen och ögonen så det blev en tidig kväll. Danny sög tyckte jag med.. hade mycket roligare innan krogen.
I söndags jobbade jag och så blev det mys på kvällen med två filmer.

En av filmerna vi såg var "The Holiday" med Cameron Diaz och Jude Law. Det var 2a gången jag såg den ,men kan se den om och om igen.. vilken underbar mysig film!
Och Jude Law är ju bland den snyggaste kändisen i världen så det gjorde ju inte filmen sämre ;)




Idag är jag äntligen ledig!! Så idag ska jag göra saker som jag inte har hunnit med på senaste tiden.
var nyss ute på en morgonpromenad.. det kändes att det var ett tag sen.
Ska strax städa rummet och sedan åka in till stan och kika en sväng. Leta efter en klocka och skor.
Tänkte även gå till biblioteket och kanske låna mig några böcker.. var ett tag sen jag läste nu.
I kväll blir det ett träningspass till..funderar på att köra medel på fjärran ikväll..

Later!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska köra core pass ikväll, härligt. Visst är det underbart att läsa böcker. Var faktiskt också på biblan för en vecka sedan, hade inte varit där sen jag var typ 10år.. Roligare att köpa böckerna, så att man har dem kvar. Men denna gången hade jag ingen lust att lägga ut 140kr på en ENGELSK bok på 90 sidor.. Nej. Men vill du låna någon bra bok så har jag tusen hemma ;)

2007-11-27 @ 10:53:47
Postat av: Sara

Alla Martina Hagg böckerna. Män som hatar kvinnor! DU MÅSTE LÄSA DEN!! Mörkertal. (spännande som fan!!)

2007-11-27 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0