Kinky Brandy

Haft en mysig dag med tjejerna på köpis idag.. inte mycket kika kläder, utan kikade efter inspiration till maskeraden på lördag. Har fått reda på att det ska vara Kinky tema på Solo/olles på Lördag, så dit ska vi. Och eftersom det är kinky tema så måste vi ju vara lite kinky..
Sara kom på den fyndiga idén om att jag ska vara en Kinky Brandman, eller brandtjej.
Tänk er: Svarta stayups, korta svarta shorts, röd t-shirt, gula hängslen och en röd hjälm. Haha..får se... tror de kan bli bra.
Ska ner på brandstationen och fråga om jag kan få en sån där plast hjälm som dom gav ut gratis förut i skolorna.
Nu är jag taggad !

Ja iaf, så blev skorna mina :) Fin fina...
I kväll ska jag mysa med M♥.. blir en promenad och kika på bonde söker fru och man får ju inte missa Grey´s .

Jobb i morgon 09-16, sen möte med nya kollegorna!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0