Min helg..

Helgen har varit hur mysig som helst!

I Torsdags var det fest hos Tessen och Sahara Hotnights på Slick.. Usch var alldeles för mycket folk, men jag hade trevligt ändå..Men det kändes som att jag lika gärna hade kunnart stanna hemma faktiskt.. det var inte värt pengarna. 

I Fredas gick jag upp 06.30 för att jag skulle åka och jobba kl 08.00 till 11.00 .. Efter det åkte bror, jag och mor till Ikea för att shoppa en massa till brors nya lägenhet.. Nu är det så fint hos han så !
På kvällen var jag med Tessen och kikade på idol... tyckte verkligen inte att det var Anactasias tur att åka ur.. visst hon var inte grym i fredas men om man tänker på helheten så är hon så mycket bättre än vissa andra..

I lördags åkte jag och Matte till Lager 157.. Matte shoppade på som vanligt, men själv kom jag bara hem med ett par skor, en lång t-shirt/klänning och 2 par frank dandy trosor. Vi fortsatte kvällen med film och mys i soffan.
Igår, Söndag tog vi det bara lugnt... kikade film, åt god mat och tog en lång promenad.

De var min helg, och nu är det nya vecka.. vad veckorna går fort.. och jag gör ingenting.. men snart börjar jag jobba så det ska bli skönt.
Den här veckan ska jag träna varje dag hade jag tänkt.. efter den här helgens gotta så behövs det.
Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0