Onsdag, 3 Oktober

Idag är det onsdag, fast det känns som torsdag.. eller så känns det så bara för att jag vill ha torsdag idag.. jag vet inte.
jaja, sov ganska länge idag iaf, 10.30, Tack för de!
Har inget att göra idag, har inget planerat iaf. Funderar på att ta mig ut i Hilles skogar och jogga lite men känner inge sug för det alls.. men blir ingen träning på friskis idag så känner att jag ändå måste göra något..

Ikväll ska jag baka en blåbärs/hallon paj och åka hem till Sara och kika på Grey´s, mysigt! Hoppas jag får titta på Bonde söker fru också.
Och i morgon är det party med Tess och Malin som gäller, dock blir jag väldigt lugn för jag ska upp och jobba 08.00 - 11.00 på fredag..

I helgen är jag öppen för förslag, jag har inget planerat..
På fredag är jag iaf sugen på en mys kväll med god mat och lite onyttigt och kika på första Idol finalen.. 
M och jag tänkte att vi kanske skulle åka till Lager 157 igen och kika också.. får se om det blir av.

Jag hoppas att ni har lyssnat på låtarna jag skrev i förra inlägget.
..ni vet sådana där låtar som man inte kan få nog av, som man trycker på repeat hela tiden.. men sen som man lessnar på för att man har spelat sönder dom... det är sådana låtar!
Det är inte ofta jag hittar sådant här örongodis!
Takida - give into me, curly sue, hardlake village
Annars är Enrique Iglesisas - Tired of being sorry och Danny - if only you, också bra!


nej nu ska jag träna, fast jag inte vill..jag måste annars får jag inte äta paj i kväll.. Då får du hela för dig själv Sara ;)
Hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

träna inte! träna inte! träna inte!

2007-10-03 @ 16:44:49
Postat av: Sara

me like you. you are sweet.

2007-10-03 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0