Slut på en torsdag

Jag är så trött!
Jag har jobbat 09-19 tre dagar i sträck nu, och det blir ännu en till dag med samma tid i morgon. Jag är inte van med att jobba så här långa dagar, iaf inte 4 dagar i sträck, så då blir jag så tröttt.. i hela kroppen, speciellt i fötterna.. måste köpa ett par ritktiga skor att jobba i, ett par snygga nike med fotdämpare skulle sitta fint.
Jag blir så trött i huvudet också, alla nya priser som man ska kunna utantill.. Jag blir trött av att jag måste vara så glad och uppåt mot alla kunder.. dom är ju inte det mot mig ? Varför ska jag vara trevlig och glad då för ? Men jag är det ändå.. jag måste..

Apropå jobb så sökte jag ju till nya Hemtex&more i Hemlingby som ska öppna 22 Nov.. sökte förra veckan när dom kom ut om det... så i går ringde butikschefen därifrån och sa att hon var intresserad av mig och vela träffa mig för intervju och prata lite... Glad blev jag! Jag håller tummarna!

Jag är också trött på mig själv.. M♥ ska ut idag, och då blir jag lite grinig mot han i telefonen.. jag vill inte bli det men det blir jag.. vet inte varför.. gillar väl inte att han går ut när jag inte går ut..
Men herregud, det måste han ju få!! Klart han ska gå ut och roa sig med sina kompisar.. inte ska han stanna hemma en sån kväll bara för att jag vill de ? nej nej..
Så nu har jag dåligt samvete.. :/

Helgen då?
♦ Fredag: Jobb 09-19, mys med M♥
♦ Lördag: Morgon promenad, jobb 12-15, kvällen är förtfarande oklar
♦ Söndag: Sova ut!

Nu ska jag krypa ner i i sängen och kura in mig i duntäcket!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0