Torsdag, 4 Oktober

Gårdags kvällen var mysig. Först var jag och bror iväg till Albion för att kika på hans nya lägenhet, som han ska flytta in i idag. Den var verkligen fin. En stor 1:a. Fina tapeter överallt.. och det viktigaste: Ett eget kök!
Efter det åkte jag hem och bakade paj och sedan vidare hem till söta Sara. Där kikade vi på Bonde söker fru och Grey´s. Och man blir lika arg och chockad när det programmet slutar.. jag hatar hur det slutas jämnt. Nu ska man behöva vänta ännu en vecka.. åå. Men inte kommer Meredith dö heller.. Nej!
Pajen var god, men väldigt mättande.. jag fick med mig mer än halva hem.. så nu är pappa och Emmy glad iaf :)

Idag ska jag in till stan en snabbis och sola.. sen kanske hjälpa  bror med flytten. Och i kväll är det lite mys party med tjejerna. Men frågan är hur jag ska ta mig hemmåt.. sista bussen går 23.20 och den vill jag ju inte ta.
Någon som har lust att skjutsa hem mig vid ca 01.30-02.00 ? ;)

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0