Torsdag

Idag är det Torsdag och det finns inget på tv. Jag gillar inte Torsdagar så värst mycket.. på ett sätt gillar jag den och det är för att efter Torsdag kommer Fredag.

Har jobbat månda, tisdag, onsdag och imorgon fredag med.
mån-tis tillbringade jag på hemtex i Valbo.. mycket trevliga tjejer som jobbade där och skönt med lite förändring ibland.. men jag gillar mycket mer att jobba inne i stan, dels att jag gillar tjejerna som jobbar där så mycket men också för att det är mer liv och rörelse.. mycket mer folk som handlar i stan.. Inte så mycket kunder ute i Valbo på vardagar..¨

Sov hos älsklingen i natt och han väckte mig med frukost på sängen. Hade vart och köpt goa frallor och tänt ljus :) Bättre väckning än så kan man inte få :)

Eftersom jag har jobbat hela veckan så har det blivit vädligt lite träning, och det är skit tråkigt! Jag ser ju fram emot varje pass.. men i dag var jag iväg på ett Aerobic pass, och det var så skönt!

I morgon är det fredag och helg..
Jobb och sen hem och piffa till sig lite och sedan iväg på 18 års kalas med familjen..
Lördag blir det jobb på dagen.. men har inte hunnit smitt några planer för kvällen än..det visar sig.. är inte på festhumör heller så blir troligtvis lugn, men vem vet om partynerverna slår till..

 Take care!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kicki, i Sverige stavar vi alla veckodagarna med så bokstäver.

2007-10-18 @ 22:17:18
Postat av: Anonym

Tack stumpan:) var så jäkla skönt :)
HELT FEL SOM FICK LÄMNA IDOL! helt fel.
Min Gathania:(

Asså kan nån ta bort Sam, snälla?

2007-10-20 @ 00:16:05
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0