Blir så less...

Tessen är sjuk och det innebär ingen jympa idag eller i morgon, trökigt. Jag vill inte träna själv heller.. inte nu dom första gångerna iaf. Du får se till o bli frisk nu gumman!
Blev 1 timmes promenad både igår och idag istället..

Var in till stan och skulle köpa den där skinnjackan från JC för 1700:- men den fanns tyvärr inte längre.. blir alltid så när jag ska köpa nån :P har gott och funderat på den ett tag, och tyckt att priset var lite väl högt.. men nu bestämde jag mig för att köpa den ändå och då är den slut. Jag ska sluta fundera så mycket och köpa direkt när jag ser nått jag vill ha!
Nu blir det jakt efter en sån i någon annan stad.. Kanske till Borlänge, Uppsala eller Stockholm.. nån som vill följa med ?

Blev jätte glad häromdagen när jag fick veta att min vän Alex ska komma hem över helgen :) Då blir det till att umgås lite med han nån dag och sen tänkte gamla gänget ta en krogkrunda ;) Ser verkligen fram emot helgen.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0