Ge mig Lördag!

Jag vill ha helg idag!
Jag ser verkligen fram emot Lördagskvällen med tjejerna..den har verkligen potential.
Goa damer, god mat, gott o dricka och sen utgång..

I morgon ska jag och Tessen shoppa.. och mycket shopping ska de bli ! Vill hitta något snyggt att ha till helgen... men även vanliga tröjor... och klänningar, och en senapsgul polotröja, och den där mörk blå/gröna mössan från H&M, ett par strumpbyxor, sådana där stickade.. både gråa och svarta men oxå ett par mönstrade..gärna ett par jeans och nya stövlar.. nya pumps. Och everest jackan från stadium.. o benvärmare i alla färger... Oh ge mig!
Vi får väl se vad som följer med hem...

Solade idag med Sara och ska sola i morgon och på Fredag med.. jag ska försöka hålla i solningen nu.. var länge sen jag var så här blek som jag är nu..
Blir även träning i morgon med Tessen, bräda :) Kul kul!

Nej nu ska jag baka min hallon/blåbärs paj..
Tessen kommer och sover med mig sen :) Älskar nattsällskap!
Får ju inte missa idol och Grey´s anatomy senare heller..
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0