Måndag, 3 September

Hade sängkompis i natt med :) Hur ska jag klara mig inatt nu då utan dig stumpan ?!
Vi klev upp i skaplig tid och gick ut och gick, sprang runt fotbollsplanen, gjorde situps + kissande hunden + armhävningar och bryggan.. Bra där flickor :)

Va och fixade så jag får skicka gratis sms nu för 99:- i månaden, men det börjar inte gälla förrän i morgon.. men kommer nog bli jävligt beroende av det där och skicka till varenda en i telefonboken.. men vad gör de, bara trevligt..
Köpte även ett par träningsskor som jag ska ha nu när jag och Tessen ska börja träna på Friskis&Svettis.
Ska köpa mig en ny träningsbh och ett träningslinne i morgon. funderar även på ett par nya byxor.. hmm..

I kväll blir de tlugnt här hemma bara..
jobbar i morgon 12 - 19

Hej

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är bara att hoppa upp på cykeln och komma och hämta mig. Så sover jag med dig. Så får jag träning imorgon bitti jag med.. Det tjänar vi båda på.

2007-09-03 @ 21:21:24
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0