Onsdag, 5 September

Sov som en prinsessa i natt och det var tack vare dig :)
Behövde den där sömnen.. Men Sara du är inte utbytt om du tror de, vill fortfarande spendera mina nätter med dig :)

Var på stan med Sara en snabbis, köpte en skinnjacka från H&M.. fuskskinn vad annars om den är från H&M, men den var snygg men jag är rädd att den ska se såå fejk ut. får se om det är en keeper or not. Värd priset är den iaf, men helst vill jag ha den som fanns på Vero Moda för någon månad sen men som tyvärr inte finns nu..


Skorna blev iaf mina igår :) Jag gillar dom såå mycket!




Ikväll ska jag och Tessen köpa kort på friskis&svettis och sedan ta en fika :)
Idol i kväll igen oxå som man verkligen inte får missa.. troligtvis hos Peter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0