Pigg och Kry

  • 1 timmes promenad/joggnning
  • Upp & ner för hästbacken
  • Situps
  • Armhävningar
  • Kissande hunden & Bryggan

Nu känner jag mig pigg och glad.. fint och skönt väder ute idag med.
Får se vad dagen har att erbjuda, har ingenting planerat förutom att jag ska ta mig in till stan och lämna tillbaka jackan.. jag kom underfund med att den inte alls var nå snygg och absolut inte värd priset. Så jag ska lugna mig och leta efter en som jag verkligen vill ha, kosta vad det kosta vill!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Heej! :P det där med skinnjackan, vero moda i valbo får in en modell utan krage i september annars får de in en med krage (tror det är likadan som fanns i stan) i november.. så du vet! Jag var också på jakt efter en länge, men fick tag på en på vero moda samma dag de kom in. B-young hade också en snygg modell som de ev. får in i höst. Alla i riktigt skinn ;D Hoppas det hjälper lite :) puss

2007-09-06 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0