Slapp och slöö..

Gårdags kvällen var mycket trevlig men allt för mycket vin.
Började med att Tessen och jag gjorde oss i ordning snabbt som bara den hemma hos henne, sedan gick vi till Malin där vi kikade på idol och pratade och drack vin.
Tog taxi till nynäs (?) nånstans till ett grabbgäng och fortsatte där..
Taxi ner mot slick, där jag och tessen bestämde oss för att inte gå in.. båda var väldigt fulla och grym trött. Så det blev buss hem till Matte istället.

Idag mår jag relativt bra .. lite slö och slapp bara.. men det är bara att försöka piggna till och rycka upp sig för i kväll är det fest igen hos Pills, som fyller år idag. Grattis!

Så nu ska jag hoppa in i duschen och sätta på mig lite smink så man ser pigg och fräsch ut.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0