Söndag, 2 September

Fredags kvällen hos Stoffe var riktigt trevlig :)
Va jätte kul att mina tjejer ville följa med, Tessen, Sofie och Tessan.. synd bara att Sara inte dök upp, hon hade trivts som fisken i vattnet bland alla killar ;)
Dock tog kvällen slut lite alltför tidigt när vi började dra oss ner mot stan.. ville in på Sun men var för liten, och Goya vägrar jag...så blev lite mat på mcdonalds och sedan hemfärd istället.

     


Idag har jag städat mormors lägenhet.. dom kommer hem i kväll så i kväll ska jag ÄNTLIGEN få sova i min egen säng och slippa Peppis gnäll. Tack!
...och i kväll ska jag umgås med Sara och Peter tror ja..

I morgon ska jag ner på stan och fixa så jag får skicka hur mycket sms jag vill för 99:- i månaden. Så nu kan jag hjälpa dig att vinna mot Johan, Sara :)
Tror nog att jag kommer tjäna på att fixa sånt där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0