Vil i frid kära farfar

Jag visste att det skulle ske snart,  alla visste.. det var bara en tidsfråga. Man hade ställt in sig på att det västa skulle hända, men ändå när det väl gör det så är det skit jobbigt.Smärtan går inte att förklara för det är så himla jobbigt att förlora en nära.. och du var verkligen nära mig.. Du var min manliga förebild, jag har alltid velat bli som du.. lika stark... och definitivt lika pigg och glad som du alltid var.
det var en pina att se dig lida av att leva.. du har bara velat försvinna ända sen farmor dog... men det förstår ja.. Om ens hela liv försvinner så vill man själv försvinna med.
Du har längtat efter den här dagen så länge och jag gläds med dig, även om det här är det sista man vill, så gläds jag med dig..Jag vet att du har det såå mycket bättre nu, hos farmor.
Du var världens bästa farfar och jag saknar dig så mycket. Tack för allt!
Hälsa farmor från mig.

I put my faith in tomorrow
And try to sleep for a while
*Maybe a new day will fallow*
That'll make it all right
Now when I feel so down and out
Somehow you're still by my side


And I hope
Life is good
Where ever you are
You will be
Forever in my heart
Where you couldn't hold on
I will try to be strong
I just hope you belong
Where ever you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0