Fredag!

Äntligen fredag! och jag är ledig, kommer inte ihåg när jag var ledig en fredag sist.
Idag var jag och älsklingen till magasin X som öppnade idag i valbo, en outlet. Men det var värdelöst!
Vi var in på köpis istället och där hittade jag en ursnygg väska på jc som blev min.
Sedan åkte vi till stan och åt lunch och jag köpte ett linne/klänning till kvällen.


 


Ikväll blir det fest hos födelsedagsbarnet, grattis pumpkín :)
Singstar, sköna brudar, skratt, sång och dans...
Ge mig nu!!!

Ska strax cykla ner till Ica och köpa läsk, frysta hallon, lime och citron till min drickat..
Jag har tröttnat på cider som jag alltid dricker, blir så konstig i magen och öl hatar jag och vin är det värsta som finns.. så det får bli lite goda drinkar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0