Min helg

Har haft en riktigt kul helg!
I fredas jobbade jag till 17, sen åkte jag hem och gjorde mig partysnygg. Sedan tog jag bussen hem till Malin där vi var några tjejer, sjöng singstar och drack gott.
Senare blev det slicken. Hade väl inte allt för kul på krogen, pga min höga pumps. Usch vad ont i fötterna jag hade!! Är inte alls van med att använda dom.

I lördags jobbade jag 11,16. Var inte alls nå bakis, skönt!
skulle även bli partajj denna kväll...den här gången var vi hos Tessen.
Vi lagade tacos och sjöng.
Vi tog bussen ner mot Bishops, där vi träffa tessens och malins föräldrar och blev bjuda på en drink!
Efter det gick vi till solo och lyssnade på Petter.. Trångt och jävligt! Men hade andra skor denna kväll dock, så jag kunde dansa ;)

I söndags jobbade jag, 12-16.
Tur att man aldrig blir bakis säger jag bara! Och på kvällen köpte jag med mig massa gotta och åkte hem till hjärtat och kika på film.

Det var min helg det, och hoppas ni hade lika kul som jag.
Nu är det ny vecka igen.

Skriver mer senare..

Kommentarer
Postat av: Tess

Det var en jäkligt skön helg;) Tagga fredag säger jag!

2008-04-01 @ 18:49:50
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0