Onsdag

Igår var det en riktig mördar dag på jobbet, började klockan 06.00 och slutade 19.00 .
Jag var en död fisk igår kväll när jag kom hem.. men var ju tvungen att sitta uppe och titta på DH, men inte ens det var bra för jag ville bara upp till min säng!! Somnade så fort jag lagt huvudet på kudden iaf.

Nu är jag nyvaken och pigg.. älskar att få vakna utan väckarklockan.
Vad ska jag hitta på idag då?
Tänkte ta en runda på stan, har inte gjort det på ett tag och känner att jag behöver fylla på garderoben lite..
Ett par nya pumps måste inhandlas iaf, och kanske något snyggt till helgen.

Ikväll blir det självklart ett intensiv passs.
Sedan hem till älsklingen, som är dubbelt så snygg nu (om det nu är möjligt) eftersom han har byggt ut sin tatuering så där härligt stor över axeln och skuldran, mums! 

Nej ska klä på mig nu sen åka in till stan.


Kommentarer
Postat av: Sara

nice ;)

2008-04-16 @ 15:53:35
URL: http://sara1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0