Söndagar

Söndagar är alltid likadana och jag älskar det faktiskt..
Man ser fram emot att slänga sig i soffan, äta något med mycket socker i och titta på söndagsfilmen och kvällen blir perfekt om man har en gosig pojkvän bredvid sig.
Det är precis en sådan kväll jag har och det kan inte bli bättre..

Helgen har bara bestått av jobb och mys..
liiite shopping har det blivit.. nya, underbara bäddset från jobbet .. och en klänning/topp/cardigan, kalla det vad ni vill.

 

Den här veckan kommer bli en jobbig vecka, inventerings dags på jobbet..
vilken tur att jag har gjort ordning på lagret den här veckan så det underlättar liiite iaf..
Jag längtar redan till helgen.

Ha en mysig söndagskväll hörtni!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vilka snygga bäddset kicki! vad kostar dem? Det är inte så att de är på rea va :P? haha

2008-04-14 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0