Fredags kväll

           



Ända gångerna jag har lust att blogga är när jag är på jobbet.. och så är fallet idag med.
Vet inte riktigt varför, men blir bara så..

Jobb hela helgen, men i morgon kväll blir det lite små party iaf.
Min vän Jossa fyller 20 (sist i gänget) :) Så vi ska hem till henne på kräftskiva och om man är sugen så blir det utgång.
Just nu är jag inge peppad alls men jag vet hur jag blir när jag väl är där..

När jag kommer hem från jobbet nu i kväll ska jag sätta mig och beställa hem dom är ap snygga conversen ..

     

Sen blir det bara lugnt och mys med kärleken.
Jag ÄLSKAR att krypa ner i soffan i hans famn och kika på en bra film.

Back to work!
Tjing!



Kommentarer
Postat av: sofie

VART köpte du dom där skorna!?!? har letat och letat!

2008-08-18 @ 00:33:28
URL: http://bellaballstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0