Måndag

God morgon!
Den här veckan tror jag kommer bli en riktigt guld vecka.
Jobbar endast 3 dagar, måndag, tisdag och fredag. Vilket innebär att jag får en ledig helg, och det kan jag säga var evigheter sen!
Jag och Tess ska köra igång med träningen på friskis, ska bli riktigt härligt!
Jag och min andra hälft får reda på om vi får lägenheten på Luthergatan, vilket vi verkligen hoppas på och då blir det en massa shopping av möbler, tv apparater, färg, tapeter, dekoration m.m

Nu är det jobbdags!



Kommentarer
Postat av: Tess

äsch känner mig deppig och nere pga arbetslösheten bara, det tär på en. Men jag ska försöka att tänka positivt.

Ja på onsdag är jag också ledig, jobbar imorgon.

Vi kör igång på onsdag!;)

Puss<3

2008-08-25 @ 16:51:34
URL: http://tessen.blogg.se/
Postat av: sofie

Håller alla tummarna på att ni får lägenheten!! Då får jag komma hem till dig på myskväll! Pusss hjärtat!!

2008-08-26 @ 02:51:08
URL: http://bellaballstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0